HUOLTOKATKO LAUANTAINA 1.4.2017
Palveluissanne on säännöllinen huoltokatko perjantain ja lauantain välisenä yönä 1.4.2017 kello 00.00-07.00 välisenä aikana. Katkon aikana palvelunne voivat olla pois käytöstä arviolta noin puolen tunnin ajan. Huoltokatko ei edellytä yleensä asiakkailtamme mitään toimenpiteitä.
Jelastic-palvelua ja ylläpidettyjä palvelimia käyttävät asiakkaamme: Palvelinympäristönne tullaan käynnistämään uudelleen tietoturvapäivityksen vuoksi. Huomioikaa tämä tarvittaessa sovelluksissanne.
Mikäli havaitsette ongelmia huoltokatkon jälkeen, voitte jättää vikailmoituksen joko sähköpostilla vikailmoitus@planeetta.net osoitteeseen tai kotisivujemme kautta osoitteessa http://www.planeetta.net/asiakaspalvelu/
Säännölliset huoltokatkot pidetään kuusi kertaa vuodessa, yleensä parillisten kuukausien ensimmäisenä perjantain ja lauantain välisenä yönä kello 00.00-07.00 välisenä aikana.
Vuoden 2017 tulevien huoltokatkojen päivämäärät:
- 3.6.2017
- 5.8.2017
- 7.10.2017
- 2.12.2017
MAINTENANCE WORK ON SATURDAY 1ST OF APRIL 2017
Scheduled maintenance work will take place on the night between Friday and Saturday 1st April 2017 starting at 00:00 AM and lasting until 7:00 AM. During the maintenance window your services will be offline for approximately 30 minutes. Special measures are typically not needed from the customers.
Jelastic and managed server customers: Your server environments will be rebooted because of security updates. Please take this into account in your applications if necessary.
If you notice problems after the maintenance window, please create a service request by sending an e-mail message to vikailmoitus@planeetta.net address.
Scheduled maintenance windows are taking place six times per year usually on the nights between the first Friday and Saturday of every even month.
Upcoming maintenance windows for the year 2017:
- 3rd of June 2017
- 5th of August 2017
- 7th of October 2017
- 2nd of December 2017