Nopea apu asiakasviestintään
Koronavirus on pistänyt koko maailman sekaisin. Lisääntyneet kyselyt ja asiakkaiden tiedonjano edellyttävät nopeaa reagointia ja viestintää, joihin kaikki yritykset eivät ehkä ole varautuneet.
Tällaisessa tilanteessa kaivataan ajantasaista lisätietoa liittyen omien palveluiden toimivuuteen, toimintaohjeisiin, poikkeuksellisiin aukioloaikoihin jne. Tarve voi olla myös nostaa ajankohtaiset uutiset paremmin näkyville sivustolla. Voit palvella asiakkaitasi nostamalla verkkosivustosi etusivulle tiedotteen aiheesta.
Nyt voi myös olla hyvä tilaisuus ottaa käyttöön uutiskirje, jolla pidät yhteyttä asiakkaisiin jatkossakin.
Sosiaalinen media voi toimia nopeana viestintävälineenä ja yhteisöllisyyden rakentajana. Jos sinulla on jo mm. Facebook, Instragram, Twitter käytössäsi, voidaan kanavasi nostaa myös sivustolle näkyviin.
Lisääntyneet kyselyt tai sivuvierailut saattavat jopa kaataa sivustoja, jos siihen ei ole varauduttu. Näin erityisesti, jos verkkokauppasi liikenne vilkastuu yllättäen. Voimme auttaa testaamalla ja tarvittaessa optimoimalla sivuston suorituskykyä.
Huomio mm. nämä asiat:
- Nosta ajankohtaista/uutiset -osio etusivulle paremmin näkyviin
- Nosta some-kanavat sivustolle näkyviin
- Varmista sivuston tai verkkokauppasi suorituskyky
- Kerro asiakkaillesi, missä mennään esim. uutiskirjeellä
Oli tarve mikä hyvänsä, niin me autamme toteuttamaan muutokset verkkosivustollesi nopeasti ja ammattitaidolla. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 010 5251 440 tai sähköpostilla asiakaspalvelu@planeetta.fi