Jelastic-palvelussamme on ylimääräinen huoltokatko tiistaina 5.12.2017 alkaen kello 22.00.
Huoltokatkon aikana Jelastic päivitetään uusimpaan 5.3 versioon.
Huoltoikkuna kestää arviolta noin kymmenen tuntia. Tänä aikana Jelasticin hallintapaneeli ja SSH-gateway eivät ole käytössä, eikä muutosten tekeminen Jelastic-ympäristöihin ole mahdollista. Huoltoikkuna ei vaikuta Jelastic-ympäristöjen toimintaan, joten sovellukset toimivat huoltoikkunan aikana normaalisti.
Mikäli palvelussanne ilmenee ongelmia päivityksen jälkeen, pyydämme teitä tekemään vikailmoituksen joko sähköpostilla osoitteeseen vikailmoitus@planeetta.fi tai kotisivujemme vikailmoituslomakkeella.
JELASTIC MAINTENANCE WORK ON TUESDAY 5TH DECEMBER 2017
There will be maintenance break for Jelastic platform on Tueday 5th of December 2017 starting at 10 PM (EET).
Our Jelastic platform will be updated to the latest 5.3 version.
The maintenance window takes approximately 10 hours. During the windows the Jelastic control panel and SSH gateway are not available and it’s not possible to make any changes to Jelastic environments. The maintenance windows do not affect the operations of the Jelastic environment so customer applications should function normally during the maintenance.
The maintenance work will not affect your services in any other way and special measures are typically not needed.
If you notice problems after the maintenance window, please create a service request by sending an e-mail message to vikailmoitus@planeetta.fi address.