HUOLTOKATKO LAUANTAINA 2.12.2017
Palveluissanne on säännöllinen huoltokatko perjantain ja lauantain välisenä yönä 2.12.2017 kello 00.00-07.00 välisenä aikana. Katkon aikana palvelunne voivat olla pois käytöstä arviolta noin puolen tunnin ajan. Huoltokatko ei edellytä yleensä asiakkailtamme mitään toimenpiteitä.
Ylläpidettyjä palvelimia käyttävät asiakkaamme: Palvelinympäristönne tullaan käynnistämään uudelleen tietoturvapäivityksen vuoksi. Huomioikaa tämä tarvittaessa sovelluksissanne.
Mikäli havaitsette ongelmia huoltokatkon jälkeen, voitte jättää vikailmoituksen joko sähköpostilla vikailmoitus@planeetta.net osoitteeseen tai kotisivujemme kautta osoitteessa http://www.planeetta.net/asiakaspalvelu/
Säännölliset huoltokatkot pidetään kuusi kertaa vuodessa, yleensä parillisten kuukausien ensimmäisenä perjantain ja lauantain välisenä yönä kello 00.00-07.00 välisenä aikana.
Vuoden 2018 tulevien huoltokatkojen päivämäärät:
- 3.2.2018
- 7.4.2018
- 2.6.2018
- 4.8.2018
- 6.10.2018
- 8.12.2018 (poikkeus)
MAINTENANCE WORK ON SATURDAY 2ND OF DECEMBER 2017
Scheduled maintenance work will take place on the night between Friday and Saturday 2nd December 2017 starting at 00:00 AM and lasting until 7:00 AM. During the maintenance window your services will be offline for approximately 30 minutes. Special measures are typically not needed from the customers.
Managed server customers: Your server environments will be rebooted because of security updates. Please take this into account in your applications if necessary.
If you notice problems after the maintenance window, please create a service request by sending an e-mail message to vikailmoitus@planeetta.net address.
Scheduled maintenance windows are taking place six times per year usually on the nights between the first Friday and Saturday of every even month.
Upcoming maintenance windows for the year 2018:
- 3rd of February 2018
- 7th of April 2018
- 2nd of June 2018
- 4th of August 2018
- 6th of October 2018
- 8th of December 2018 (exception)