HUOLTOKATKO LAUANTAINA 6.2.2016
Palveluissanne on säännöllinen huoltokatko perjantain ja lauantain välisenä yönä 6.2.2016 kello 00.00-07.00 välisenä aikana. Katkon aikana palvelunne voivat olla pois käytöstä tyypillisesti muutamia kymmeniä minuutteja. Huoltokatko ei edellytä yleensä asiakkailtamme mitään toimenpiteitä.
Palvelin-, Jelastic- ja Kapasiteetti-asiakkaat joilla on käytössä Ylläpitopalvelu: Palvelimillenne asennetaan tietoturvapäivitykset ja ne tullaan käynnistämään uudelleen huoltokatkon aikana.
Mikäli havaitsette ongelmia huoltokatkon jälkeen, voitte jättää vikailmoituksen joko sähköpostilla vikailmoitus@planeetta.net osoitteeseen tai kotisivujemme kautta osoitteessa http://www.planeetta.net/asiakaspalvelu/
Säännölliset huoltokatkot pidetään kuusi kertaa vuodessa, yleensä parillisten kuukausien ensimmäisenä perjantain ja lauantain välisenä yönä kello 00.00-07.00 välisenä aikana.
Vuoden 2016 tulevien huoltokatkojen päivämäärät:
- 2.4.2016
- 4.6.2016
- 6.8.2016
- 1.10.2016
- 3.12.2016
MAINTENANCE WORK ON SATURDAY 6TH OF FEBRUARY 2016
Scheduled maintenance work will take place on the night between Friday and Saturday 6th February 2016 starting at 00:00 AM and lasting until 7:00 AM. During the maintenance window your services will be offline for a short period of time. Special measures are typically not needed from the customers.
Managed server customers will have their systems patched and rebooted during the maintenance window.
If you notice problems after the maintenance window, please create a service request by sending an e-mail message to vikailmoitus@planeetta.net address.
Scheduled maintenance windows are taking place six times per year usually on the nights between the first Friday and Saturday of every even month.
Upcoming maintenance windows for the year 2016:
- 2nd of April 2016
- 4th of June 2016
- 6th of August 2016
- 1st of October 2016
- 3rd of December 2016